Support, tryghed og faglighed
Help4U
Vi kalder konceptet Help4U, og indgår du en aftale med Consensus om at outsource din IT-afdeling som altid stræber efter at hjælpe alle vores kunder så hurtigt som muligt. I perioder med mange henvendelser prioriterer vi vores Help4U Pro-kunder, så vi kan overholde vores servicemål.
Din IT-afdeling
Med en Help4U Pro-aftale betaler I op til 25% mindre for support og konsulentydelser. Vi har også samlet vores IT-sikkerhedsløsninger og backup, til helt særlige priser under aftalen.
Vores Tech Team opbygger dokumentation og et solidt kendskab til jeres forretning og centrale IT-løsninger. Dette gør os i stand til at rådgive jer bedre og løse problemer hurtigere og med høj kvalitet.
Som en del af Help4U Pro-aftalen er adgangen til, at vi proaktivt yder rådgivning inkluderet i prisen. Som en del af vores Help4U Pro og Premium aftaler tilbyder vi årlige IT-strategimøder. Her gennemgår vi jeres IT-setup og præsenterer muligheder for at udvikle jeres forretning gennem IT.
Vi hjælper din virksomhed med følgende
Adgangsproblemer
- Brugere der ikke kan logge ind på deres systemer, applikationer eller netværk.
- Gendannelse af adgangskoder eller nulstilling af brugeradgang.
Netværksproblemer
- Problemer med at oprette forbindelse til Wi-Fi eller andre netværk.
Softwareproblemer
- Installation af nye programmer eller opdateringer.
- Fejl i software, som forhindrer brugere i at udføre deres opgaver.
- Problemer med Microsoft Office, Outlook, SharePoint og Adobe
- Hvor er mine filer?
Hardwareproblemer
- Computere eller laptops, der ikke starter op.
- Problemer med printere, tastaturer, mus eller andre eksterne enheder.
- Fejl på skærme eller skærmopløsning.
E-mailproblemer
- Brugere modtager ikke e-mails eller har problemer med at sende dem.
- Synkronisering af e-mailkonti på forskellige enheder.
- Hvor blev mailen af?
Fejlmeddelelser
- Brugere oplever fejlmeddelelser, de ikke forstår eller kan løse.
- Hjælp til fejlfinding af ukendte fejl.
Teams problemer
- Problemer med manglende lyd eller billede på Teams
Sikkerhedsrelaterede hændelser
- Suspekte hændelse eller mistanke herom
Printproblemer
- Udskriftsjob der sidder fast i køen.
- Scan til e-mail
- Printere, der ikke er tilgængelige eller fungerer ikke korrekt.
Oprettelse af nye brugere
- Konfigurering af nye medarbejderes adgang til systemer og udstyr.
- Opsætning af e-mailkonti og adgang til virksomhedens systemer.
Er du nysgerrig på at høre mere?
Udfyld formaleren eller ring til os på +45 36 13 22 22
Det siger folk om os
“