Support, tryghed og faglighed

Rød cirkel ikon

Help4U

De tre vigtigste begreber i vores komplette serviceløsning, hvor Consensus bliver din eksterne it-afdeling.

Vi kalder konceptet Help4U, og indgår du en aftale med Consensus om at outsource din IT-afdeling som altid stræber efter at hjælpe alle vores kunder så hurtigt som muligt. I perioder med mange henvendelser prioriterer vi vores Help4U Pro-kunder, så vi kan overholde vores servicemål.

Vi stræber efter at hjælpe alle vores kunder så hurtigt som muligt
Bærbar pc fokus på kode

Din IT-afdeling

Med en Help4U Pro-aftale betaler I op til 25% mindre for support og konsulentydelser. Vi har også samlet vores IT-sikkerhedsløsninger og backup, til helt særlige priser under aftalen.

Vores Tech Team opbygger dokumentation og et solidt kendskab til jeres forretning og centrale IT-løsninger. Dette gør os i stand til at rådgive jer bedre og løse problemer hurtigere og med høj kvalitet.

Som en del af Help4U Pro-aftalen er adgangen til, at vi proaktivt yder rådgivning inkluderet i prisen. Som en del af vores Help4U Pro og Premium aftaler tilbyder vi årlige IT-strategimøder. Her gennemgår vi jeres IT-setup og præsenterer muligheder for at udvikle jeres forretning gennem IT.

Vi hjælper din virksomhed med følgende

Adgangsproblemer

  • Brugere der ikke kan logge ind på deres systemer, applikationer eller netværk.
  • Gendannelse af adgangskoder eller nulstilling af brugeradgang.

Netværksproblemer

  • Problemer med at oprette forbindelse til Wi-Fi eller andre netværk.

Softwareproblemer

  • Installation af nye programmer eller opdateringer.
  • Fejl i software, som forhindrer brugere i at udføre deres opgaver.
  • Problemer med Microsoft Office, Outlook, SharePoint og Adobe
  • Hvor er mine filer?

Hardwareproblemer

  • Computere eller laptops, der ikke starter op.
  • Problemer med printere, tastaturer, mus eller andre eksterne enheder.
  • Fejl på skærme eller skærmopløsning.

E-mailproblemer

  • Brugere modtager ikke e-mails eller har problemer med at sende dem.
  • Synkronisering af e-mailkonti på forskellige enheder.
  • Hvor blev mailen af?

Fejlmeddelelser

  • Brugere oplever fejlmeddelelser, de ikke forstår eller kan løse.
  • Hjælp til fejlfinding af ukendte fejl.

Teams problemer

  • Problemer med manglende lyd eller billede på Teams 

Sikkerhedsrelaterede hændelser

  • Suspekte hændelse eller mistanke herom 

Printproblemer

  • Udskriftsjob der sidder fast i køen.
  • Scan til e-mail
  • Printere, der ikke er tilgængelige eller fungerer ikke korrekt.

Oprettelse af nye brugere

  • Konfigurering af nye medarbejderes adgang til systemer og udstyr.
  • Opsætning af e-mailkonti og adgang til virksomhedens systemer.
Rød cirkel ikon

Er du nysgerrig på at høre mere?

Vi er altid klar på en uforpligtende snak om, hvordan vi kan skræddersy den bedste løsning for din virksomhed. Uanset om det er uddannelse, rådgivning eller fuld support, står vi altid klar som din IT-ekspert.

Udfyld formaleren eller ring til os på +45 36 13 22 22

Rød cirkel ikon

Det siger folk om os

Jeg fik løst alle problemet – og mere til.
Super hurtig og fin hjælp af den gode Patrick.