Vil I have en proaktiv
IT-afdeling?

En god IT-afdeling sørger for at holde fingeren på pulsen i forhold til jeres brug af IT, hjælper jer med at være på forkant på udviklingen og hjælper jer med at se hvordan nye mulighederne i IT-systemer kan understøtte jeres forretning.

Vi kalder sådan en aftale for Help4U Pro, og med den får I adgang til en række fordele du kan læse mere om herunder.

Eller vi kan tage et uforpligtende møde hvor vi kan høre mere om jeres behov og vi kan fortælle hvordan vi kan hjælpe jer.

Fokus på jeres forretning

Når vi indgår en Help4U Pro-aftale opbygger vores Tech Team et basis-vidensniveau om jeres forretning og IT-løsninger hvilket gør os i stand til, bedre at rådgive jer og vi kan hurtigere løse jeres problemer og opgaver, hvilket i praksis sker blandt andet ved at:
  • Vi opbygger og opdaterer løbende dokumentation af jeres løsninger.
  • Vores Tech Team holder kundespecifikke møder hvor der videndeles om jeres IT-løsninger.
På den måde bliver vi løbende bedre til at løse jeres IT-udfordringer.

Rådgivning er inkluderet

Med en Help4U Pro-aftale er adgangen til rådgivning inkluderet i prisen for en Help4U Pro-aftale. 

Hvis I har brug for sparring eller rådgivning i forhold til en beslutning der omfatter IT, så er vi kun et telefonopkald eller en mail væk, og denne type henvendelser er inkluderet i en Help4U Pro-aftale.

Hvis jeres spørgsmål kræver nærmere analyser eller undersøgelser, eller igangsættelse af projekter, løses disse til reducerede timepriser.

Lavere timepriser

Med en Help4U Pro-aftale betaler I lavere timepriser end vores normale timepriser hvilket betyder at supporthenvendelser og projektopgaver løses til op til 29% lavere timepriser end uden en Help4U Pro-aftale.

Herudover betaler I for supporthenvendelser kun pr. påbegyndt kvarter mod normalt pr. påbegyndt halve time.

I betaler et abonnement for en Help4U Pro-aftale som dækker det arbejde vi udfører for at kunne udfylde rollen som jeres IT-afdeling.

Årlige IT-strategimøder

Med en Help4U Pro eller Premium aftale tilbyder vi årlige IT-strategimøder, hvor vi gennemgår jeres IT-setup og præsenterer jer for muligheder for at udvikle jeres forretning med IT.

Vi kigger hvordan jeres forretning har udviklet sig, og sammenholdt med vores viden om de løbende teknologiske ændringer leverandørerne introducerer, vil vi kunne præsentere jer for nye IT-muligheder, til gavn for jeres forretning.

Sikkerhed

Der dukker hele tiden nye cybertrusler op, og der kommer hele tiden nye muligheder for at imødegå dem.

Med en Help4U Pro-aftale får du vores rådgivning i forhold til ’good practice’ i forhold til hvordan I sikrer jeres virksomhed.

Vi sørger løbende for at holde jer opdateret med information om nye trusler og nye muligheder for at beskytte jeres virksomhed.

Prioriteret support med servicemål

Vi forsøger naturligvis altid at hjælpe alle vores kunder så hurtigt som muligt.

I perioder hvor vi har mange henvendelser prioriterer vi henvendelser fra vores Help4U Pro-kunder så vi kan overholde de servicemål vi har for vores Help4U Pro-kunder.

Vi følger løbende op på brugernes tilfredshed med den måde vi løser brugernes udfordringer.

Løbende status

Under en Help4U Pro-aftale tager vi løbende pulsen på jeres IT-løsninger så vi hjælper jer med at sikre, at I har overblikket over jeres IT-løsninger, herunder:

  • Licensadministration og -overblik
  • Løbende rapportering

Herudover inkluderer en Help4U Pro-aftale løbende statusmøder med jer, efter aftale.

LYST TIL ET UFORPLIGTIGENDE MØDE?

Ring til os på 36 13 22 22 eller udfyld kontaktformularen