Drift og Support

Hvem hjælper jeres brugere når de har problemer? Når virksomheden vokser kan dagligdagens IT-problemer hurtigt komme til at fylde meget i hverdagen. For jer alle sammen eller for hende eller ham som alle brugerne går til, når noget driller. Hvorfor ikke lægge denne opgave hos en dedikeret IT-afdeling som Consensus IT?

Single Point of Contact

I har sikkert flere forskellige IT-leverandører allerede i dag: Jeres Internet-forbindelse leveres af et teleselskab, jeres hjemmeside og mails bliver måske håndteret af en Internet-udbyder og I køber måske selv jeres Office-licenser, herunder Outlook som I bruger til at tjekke mails.

Men måske har I også prøvet at være kastebold hvis noget ikke fungerer som det skal. Hvis I ikke kan sende eller modtage mails, skyldes det så et problem med Internet-forbindelsen, et problem med jeres Internet-udbyder eller er det et problem med Office-licensen?

I Consensus IT kan vi samle trådene så I kun behøver et henvende jer ét sted: Vi fejlsøger, retter de fejl vi selv kan løse eller tager kontakten til jeres teleselskab eller den Internet-udbyder der hoster jeres mail, hvis der er behov for det.

Vi arbejder sammen med jeres lokale IT-wizard

Mange virksomheder har en eller to dygtige IT-wizards løser de mest almindelige problemer. Vi arbejder gerne samme med dem, uddanner dem eller løser de mere langhårede problemer – dem der kom forekommer sjældent og som det kan være svært at løse, hvis man ikke har stået overfor det samme problem før. Det har vi sikkert, hos en af vores andre kunder.

Drift af jeres løsninger

Server der skal overvåges, opdateres og omkonfigureres når der sker ændringer. Og det skal nok helst ikke ske indenfor normal kontortid, når I selv bruger systemerne.

Backupkørsler der skal sættes op, opdateres og overvåges så I er sikre på, at I hurtigt kan genetablere jeres systemer hvis der opstår en hardwarefejl eller hjælp til en bruger har brug for at få genskabt en fil eller et bibliotek der blev slette ved en fejl. I går eller i sidste uge.